Ford-Motorcraft A5 5W-30 este un ulei cu tehnologie avansată, complet sintetic, pentru motoarele moderne pe benzină și diesel.
Aplicatii:
Ford-Motorcraft A5 5W-30 este recomandat pentru motoarele Ford pe benzină și diesel ale autoturismelor.
Vă rugăm să verificați manualul vehiculului pentru recomandarea mașinii dvs.
Ford-Motorcraft A5 5W-30 oferă:
Protecție ridicată pentru motoarele moderne pe benzină și diesel.
Proprietăți foarte bune de pornire la rece la temperaturi scăzute și alimentare rapidă cu ulei în special în timpul pornirilor la rece, asigurând o mai bună lubrifiere a componentelor motorului și o uzură mai redusă la pornirea la rece.
SPECIFICATII SI APROBARI
ACEA A1/B1, A5/B5
API SM/CF
ILSAC GF-4
Meets Ford WSS-M2C913-A; WSS-M2C913-B; WSS-M2C913-C; WSS-M2C913- D
DESCRIERE
Noul Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 este un ulei avansat pentru motoarele diesel, destinat autovehiculelor
comerciale. Este potrivit pentru a fi utilizat intr-o gama larga de motoare diesel care indeplinesc normele de emisii Euro
I pana la Euro IV. Este potrivit pentru motoare fara filtru de particule, pentru unele motoare echipate cu sistem EGR si
unele motoare echipate cu sisteme de reducere a noxelor NOx SCR.
AVANTAJE
Noul Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 special proiectat cu DuraShield TM Boosters este special conceput sa ajute
la combaterea cauzelor principale ale deteriorarii motorului. In industria de testare s-a dovedit ca CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura o protectie impotriva uzurii cu pana la 40% mai buna*.
Este dovedit prin testele specifice industriei ca CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura protectia motorului prin doua moduri:
In primul rand, in conditii severe de functionare a motorului, funinginea poate sa formeze particule de dimensiuni mari care inlocuiesc uleiul pe suprafetele metalice in miscare. Aceasta are ca rezultat contactul metal pe metal.
CRB Turbomax cu DuraShield TM boosters ajuta la prevenirea aglomerarii de funingine si la protejarea suprafetelor impotriva uzurii.
In al doilea rand, CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura un strat protector pe suprafetele metalice in miscare care rezista la ruperea stratului chiar si in conditii dificile.
PERFORMANTE SI APROBARI:
ACEA E4, E7
API CI-4
JASO DH-1
Cummins CES 20077, 20078
DDC Powerguard 93K215
Deutz DQC III-10
Mack EO-N
MAN M 3277,
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Volvo VDS 3
Fisa tehnica Castrol CRB Turbomax
DESCRIERE
Noul Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 este un ulei avansat pentru motoarele diesel, destinat autovehiculelor
comerciale. Este potrivit pentru a fi utilizat intr-o gama larga de motoare diesel care indeplinesc normele de emisii Euro
I pana la Euro V. Este potrivit pentru motoare fara filtru de particule, pentru unele motoare echipate cu sistem EGR si
unele motoare echipate cu sisteme de reducere a noxelor NOx SCR.
AVANTAJE
Noul Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 special proiectat cu DuraShield TM Boosters este special conceput sa ajute
la combaterea cauzelor principale ale deteriorarii motorului. In industria de testare s-a dovedit ca CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura o protectie impotriva uzurii cu pana la 40% mai buna*.
Este dovedit prin testele specifice industriei ca CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura protectia motorului prin doua moduri:
In primul rand, in conditii severe de functionare a motorului, funinginea poate sa formeze particule de dimensiuni mari care inlocuiesc uleiul pe suprafetele metalice in miscare. Aceasta are ca rezultat contactul metal pe metal.
CRB Turbomax cu DuraShield TM boosters ajuta la prevenirea aglomerarii de funingine si la protejarea suprafetelor impotriva uzurii.
In al doilea rand, CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura un strat protector pe suprafetele metalice in miscare care rezista la ruperea stratului chiar si in conditii dificile.
PERFORMANTE SI APROBARI:
ACEA E4, E7
API CI-4
JASO DH-1
Cummins CES 20077, 20078
DDC Powerguard 93K215
Deutz DQC III-10
Mack EO-N
MAN M 3277,
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Volvo VDS 3
Fisa tehnica Castrol CRB Turbomax
Descriere
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 este un ulei de motor complet sintetic, formulat cu System 5 Technology™ unic, care oferă performanțe cu până la 40% mai bune1. De asemenea, este proiectat pentru scurgere extinsă a uleiului de până la 100.000 km2 în motoarele diesel europene moderne, în conformitate cu specificațiile OEM și este aprobat de Scania pentru scurgere maximă de ulei de până la 120.000 km2.
Aplicare
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 este proiectat pentru scurgere extinsă în motoarele diesel moderne, inclusiv motoarele Euro II, Euro III și Euro IV/V/VI* acolo unde acest lucru este permis de producători la nivelurile de specificații îndeplinite. Poate fi folosit și în vehicule offroad și echipamente care necesită acest nivel de performanță. *Nu se utilizează la vehicule Euro IV/V/VI care necesită lubrifianți cu SAPS scăzut. Pentru aceasta aplicatie recomandam Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9.
Specificatii
ACEA E4, E7
API CF
Deutz DQC III-10
Mack EO-N
MAN M 3277
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Scania LDF-3
Volvo VDS 3
Meets DAF requirements
Fisa tehnica Castrol Vecon 10w40 E7
Descriere
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 este un ulei de motor complet sintetic, formulat cu System 5 Technology™ unic, care oferă performanțe cu până la 40% mai bune1. De asemenea, este proiectat pentru scurgere extinsă a uleiului de până la 100.000 km2 în motoarele diesel europene moderne, în conformitate cu specificațiile OEM și este aprobat de Scania pentru scurgere maximă de ulei de până la 120.000 km2.
Aplicare
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 este proiectat pentru scurgere extinsă în motoarele diesel moderne, inclusiv motoarele Euro II, Euro III și Euro IV/V/VI* acolo unde acest lucru este permis de producători la nivelurile de specificații îndeplinite. Poate fi folosit și în vehicule offroad și echipamente care necesită acest nivel de performanță. *Nu se utilizează la vehicule Euro IV/V/VI care necesită lubrifianți cu SAPS scăzut. Pentru aceasta aplicatie recomandam Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9.
Specificatii
ACEA E4, E7
API CF
Deutz DQC III-10
Mack EO-N
MAN M 3277
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Scania LDF-3
Volvo VDS 3
Meets DAF requirements
Fisa tehnica Castrol Vecon 10w40 E7
PERFORMANŢĂ CU PÂNĂ LA 40% MAI BUNĂ
Noul ulei Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 este un ulei de motor avansat, complet sintetic, low SAPS (cu conţinut scăzut de cenuşi sulfatate, fosfor şi sulf), special creat pentru intervale extinse dintre schimburile de ulei, de până la 100,000km² la cele mai noi motoare diesel Euro 6.
Acest produs se poate folosi, de asemenea, la motoarele camioanelor şi autobuzelor Euro 4 şi Euro 5 cu nivel scăzut al emisiilor, în special pentru cele care necesită un lubrifiant low SAPS (cu conţinut scăzut de cenuşi sulfatate, fosfor şi sulf) şi la autovehiculele rutiere şi cele de teren mai vechi, precum şi la echipamentele care necesită acest nivel al performanţelor.
Tehnologia unică System 5 Technology™ a uleiului Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 se adaptează la condiţiile aflate în schimbare ale motorului pentru a ajuta la maximizarea performanţei în 5 domenii cheie: consumul de combustibil, consumul de ulei, intervalul dintre schimburile de ulei, durata de viaţă a componentelor şi puterea.
De asemenea, acesta:
Combate acizii dăunători prin menţinerea rezervei TBN (numărul total de bază) pe întreagul interval dintre schimburile de ulei.
Extinde intervalele dintre schimburile de ulei pentru a menţine în funcţiune autovehiculele mai mult timp.
Păstrează eficienţa sistemelor post-tratare a evacuării, asigurând conformitatea continuă cu legislaţia referitoare la emisii.
¹În teste desfăşurate în laboratoare independente, uleiul Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 a obţinut rezultate cu până la 40% mai bune faţă de limitele specificate în standardele API şi ACEA ale industriei în ceea ce priveşte îngroşarea uleiului, depunerile pe pistoane, manipularea calaminei, precum şi uzura şi coroziunea.
Uleiul Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 este aprobat de Mercedes Benz, MAN, Renault, Volvo şi Deutz pentru intervalele dintre schimburile de ulei de până la 100.000 km, în conformitate cu specificaţiile acestora. Intervalul real dintre schimburile de ulei depinde de tipul motorului, condiţiile de operare, istoricul de service, utilizarea diagnozei la bord şi calitatea combustibilului. Consultaţi întotdeauna manualul pus la dispoziţie de producător.
SPECIFICAŢII ŞI APROBĂRI
ACEA E6/E7/E9
API CJ-4
Aprobare MB 228.51
MAN M 3477, M 3271-1
Volvo VDS-4/CNG
Renault RLD-3
Ulei MTU Categoria 3.1
Deutz DQC IV-10LA
Mack EO-O Premium Plus
Cat ECF-3
Fisa tehnica Castrol Vecton Long Drain
PERFORMANŢĂ CU PÂNĂ LA 40% MAI BUNĂ
Noul ulei Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 este un ulei de motor avansat, complet sintetic, low SAPS (cu conţinut scăzut de cenuşi sulfatate, fosfor şi sulf), special creat pentru intervale extinse dintre schimburile de ulei, de până la 100,000km² la cele mai noi motoare diesel Euro 6.
Acest produs se poate folosi, de asemenea, la motoarele camioanelor şi autobuzelor Euro 4 şi Euro 5 cu nivel scăzut al emisiilor, în special pentru cele care necesită un lubrifiant low SAPS (cu conţinut scăzut de cenuşi sulfatate, fosfor şi sulf) şi la autovehiculele rutiere şi cele de teren mai vechi, precum şi la echipamentele care necesită acest nivel al performanţelor.
Tehnologia unică System 5 Technology™ a uleiului Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 se adaptează la condiţiile aflate în schimbare ale motorului pentru a ajuta la maximizarea performanţei în 5 domenii cheie: consumul de combustibil, consumul de ulei, intervalul dintre schimburile de ulei, durata de viaţă a componentelor şi puterea.
De asemenea, acesta:
Combate acizii dăunători prin menţinerea rezervei TBN (numărul total de bază) pe întreagul interval dintre schimburile de ulei.
Extinde intervalele dintre schimburile de ulei pentru a menţine în funcţiune autovehiculele mai mult timp.
Păstrează eficienţa sistemelor post-tratare a evacuării, asigurând conformitatea continuă cu legislaţia referitoare la emisii.
¹În teste desfăşurate în laboratoare independente, uleiul Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 a obţinut rezultate cu până la 40% mai bune faţă de limitele specificate în standardele API şi ACEA ale industriei în ceea ce priveşte îngroşarea uleiului, depunerile pe pistoane, manipularea calaminei, precum şi uzura şi coroziunea.
Uleiul Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 este aprobat de Mercedes Benz, MAN, Renault, Volvo şi Deutz pentru intervalele dintre schimburile de ulei de până la 100.000 km, în conformitate cu specificaţiile acestora. Intervalul real dintre schimburile de ulei depinde de tipul motorului, condiţiile de operare, istoricul de service, utilizarea diagnozei la bord şi calitatea combustibilului. Consultaţi întotdeauna manualul pus la dispoziţie de producător.
SPECIFICAŢII ŞI APROBĂRI
ACEA E6/E7/E9
API CJ-4
Aprobare MB 228.51
MAN M 3477, M 3271-1
Volvo VDS-4/CNG
Renault RLD-3
Ulei MTU Categoria 3.1
Deutz DQC IV-10LA
Mack EO-O Premium Plus
Cat ECF-3
Fisa tehnica Castrol Vecton Long Drain
Camioanele moderne folosesc noi tehnologii care asigură un cuplu cu până la 30% mai mare, dar care, în același timp, produc temperaturi și presiuni mai mari în motor. Aceasta poate duce la accelerarea oxidării și îngroșării uleiului, creșterea formării de depuneri și diminuarea rezervelor pentru controlul acidității din ulei. Toate acestea grăbesc degradarea uleiului și reduc durata de viață utilă a uleiului.
Castrol VECTON cu System Pro Technology are o rezervă de performanță suplimentară1 de până la 45% care previne degradarea uleiului, contribuind la controlul oxidării, reducerea depunerilor, neutralizarea acizilor dăunători și care se adaptează la temperaturi ridicate, menținând viscozitatea. Toate acestea prelungesc durata de viață utilă a uleiului, asigurând un interval maxim de schimbare a uleiului.
Toate produsele Castrol VECTON sunt certificate în neutralizarea de CO2 conform standardului PAS2060 aplicabil la nivel internațional.
Gama Castrol VECTON include produse create special pentru a funcționa în condiții extreme și a asigura economie de carburant și intervale extinse de schimbare a uleiului:
Castrol VECTON FUEL SAVER – Uleiuri complet sintetice pentru motoare diesel care au demonstrat o economie de combustibil de până la 1% la un motor Euro V, comparativ cu un ulei de motor modern de clasă de vârf 15W-40. Asigură, de asemenea, o performanță excelentă la temperaturi scăzute.
Castrol VECTON LONG DRAIN – Uleiuri complet sintetice (SAE 10W-40) și parțial sintetice (SAE 10W-30) pentru motoare diesel, care, în urma testelor, au demonstrat un interval prelungit de schimbare a uleiului de până la 120.000 km2.
1Comparativ cu cerințele API și ACEA din domeniu și în baza unor teste realizate pe 81% din gama Castrol VECTON pe volum, utilizând vânzările pe 12 luni până în martie 2017.
2Aprobat de MAN pentru până la 120.000 km și Mercedes Benz, Volvo și Renault pentru 100.000 km, în conformitate cu specificațiile acestora. Intervalul propriu-zis de schimbare a uleiului depinde de tipul motorului, de condițiile de funcționare, de istoricul de service, de diagnoza la bord (OBD) și de calitatea combustibilului. Consultați întotdeauna manualul producătorului
SPECIFICAȚII ȘI APROBĂRI
ACEA E6 / E7 / E9
API CJ-4
JASO DH-2
Aprobare MB 228.51/228.31
MAN M 3677, M 3477
Volvo VDS-4/CNG
Renault RLD-3
MTU Oil Category 3.1
Cat ECF-3
Deutz DQC IV-10 LA
Mack EO-M Plus, EO-O Premium Plus
Adecvat pentru camioane Iveco care necesită ACEA E6/E7/E9
Îndeplinește cerințele DAF PX Euro 6
Fisa tehnica Castrol Vecton Fuel saver
ULEI URANIA LD7 15W40 FORMULA IVECO 20 LT
DATE TEHNICE:
SAE 15W-40, IVECO 18-1804 CLASSE T2 E7,CONTRACTUAL TECHNICAL REF. Nr. I517.F06,
API CI-4,
ACEA E5/E7,
CAT ECF-1,
MAN M3275,
MB-Approval 228.3,
MTU OIL TYPE 2,
RENAULT RVI RLD-2 Performance,
VOLVO VDS-3
RECOMANDAT DE : Iveco, Iveco Motors FPT, Astra, Irisbus.
APROBAT DE : Daimler Chrysler, Renault V.I., MAN, Volvo, Caterpillar.
Ulei motor URANIA DAILY 5W30 LS 5 LT
DATE TEHNICE: SAE 5W-30, IVECO 18-1811 CLASSE SC1, C.T.R. Nr. I510.D09.
DESCRIERE: Ulei sintetic formulat pentru motoarele Iveco Daily in special, dar si pentru motoarele de ultima generatie Euro V. Formula sa speciala garanteaza o protectie excelenta a filtrului de particule.
RECOMANDAT DE : Iveco.
Ulei motor URANIA Turbo LD 15W40 5L
DATE TEHNICE: SAE 15W-40,
IVECO 18-1804 CLASSE T1, CONTRACTUAL TECHNICAL REF. Nr. I002.A94,
API CF,
ACEA E3,
MAN M3275,
MB-Approval 228.3,
RENAULT RVI RD Performance,
VOLVO VDS-2.
RECOMANDAT DE : Iveco, Iveco Motors.
APROBAT DE : Mercedes, MAN, Volvo, Mack.
ULEI URANIA LD7 15W40 FORMULA IVECO 5 LT
DATE TEHNICE: SAE 15W-40, IVECO 18-1804 CLASSE T2 E7,CONTRACTUAL TECHNICAL REF. Nr. I517.F06,
API CI-4,
ACEA E5/E7,
CAT ECF-1,
MAN M3275,
MB-Approval 228.3,
MTU OIL TYPE 2,
RENAULT RVI RLD-2 Performance,
VOLVO VDS-3
RECOMANDAT DE : Iveco, Iveco Motors FPT, Astra, Irisbus.
APROBAT DE : Daimler Chrysler, Renault V.I., MAN, Volvo, Caterpillar.
API CI-4,
ACEA E7,
Global DHD-1,
JASO DH-1
APROBARI:
IVECO 18-1804 Class T2 E7,
MAN M3275
MB-Approval 228.3,
Cummins CES 20078,
Detroit Diesel DSF 93K215,
Deutz DQC III, Mack EO-N,
MTU тип 2,
Renault VI RLD-2,
Volvo VDS-3,
CAT ECF-2,
ECF-1a,
Cummins CES 20077,
OMOLOGĂRI
IVECO 18-1804 CLASSE TLS E9
MTU CAT. 3.1
Renault RLD-3
SPECIFICATII
ACEA E6/E7/E9
API CK-4
MAN M3477
Cummins CES 20086
Volvo VDS-4.5
Deutz DQC IV-18 LA
MB-Approval 228.51
Mack EOS-4.5
Informatii
Pretul NU INCLUDE Taxa de Mediu
SPECIFICATII:
ACEA E4, E6; API CF; MB 228. 5; MB 228. 51; MAN M 3477, M 3277 pentru CRT (TM); RVI RXD
NORMA A.C.E.A
Clasa E- pentru motoarele diesel cu solicitari severe (Heavy Duty):
E2- schimb de ulei normal, indeplinesc standardul MB 228.1; sunt uleiuri de uz general pentru motoare Diesel natural aspirate sau supraalimentate (turbo) supuse unor solicitari medii si severe, in conditiile unor intervale de schimb normale.
E3- performante ridicate, indeplinesc standardul MB 228.3;
E4- schimb de ulei prelungit, indeplinesc standardul MB 228.5; sunt uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si prezinta stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate ce raspund cerintelor privind emisiile impuse de standardele Euro 1, Euro 2, Euro 3 si Euro 4 si care functioneaza in conditii foarte dificile. Pot fi utilizate in motoarele fara filtre de particule, in unele motoare cu sistem EGR de recirculare a gazelor si in unele motoare prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx), insa recomandarile constructorilor de motoare pot varia, in aceste conditii fiind util si necesar sa se consulte manualul autovehiculului.
E5- indeplinesc cerintele de performanta ale categoriei E3/E4 si cerintele MB 228.3, API CH-4
E6- uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile si performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate, cu catalizatoare Euro 1, Euro 2, Euro 3 si Euro 4 .
Pot fi utilizate in motoarele cu sistem EGR de recirculare a gazelor, cu sau fara filtre de particule si in motoarele prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx).
Nivelul de calitate E6 este recomandat cu precadere motoarelor prevazute cu filtre de particule si a fost conceput sa se utilizeze in combinatie cu carburanti Diesel cu un continut redus de sulf (max 50ppm).
E7- Ulei stabil ce isi pastreaza proprietatile, asigura protectie impotriva uzurii si murdaririi pistoanelor, asigura lustruirea cornetelor cilindrice si inlaturarea cenusei. Asigura o buna protectie impotriva uzurii normale si impotriva resturilor ce se acumuleaza in turbocompresor, elimina funinginea si asigura stabilitatea unsorii. Este recomandat la motoarele diesel cu cerinte de emisie a gazelor Euro1, Euro2, Euro3 si Euro4. Este deasemenea recomandat pentru motoare ce nu au filtre de particule, au sisteme de recirculare a gazelor de emisie (EGR) si echipate cu system SCR NOx de reducere a noxelor.
Normele producatorului MAN sunt:
MAN 270 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MAN 271 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MAN M 3275 Ulei multigrad SHPD (Super-High-Performance-Diesel), interval de schimb pina la 45.000 km.
MAN M 3277 Ulei UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel supraalimentate, interval de schimb pina la 80.000 km. Noua generatie TG-A cu computer de bord intervale mai lungi de schimb.
MAN M 3477 Ulei de inalta performanta, superior normei M3277, pentru intervale lungi de schimb,motoare cu Euro V si VI si filter de particule DPF.
MAN M 3575 - Ulei de inalta performanta, superior normei M3275, pentru intervale lungi de schimb,motoare cu Euro V si VI si filter de particule DPF.
MAN 3271-1 Ulei pentru motoare cu gas (Butan, Propan, Metan, GPL)
Mercedes-Benz are norme proprii, bazate pe specificatiile API- und ACEA, dar care indeplinesc si cerintele constructorului.
MB 226.0 Ulei pentru motoare Diesel fara supraalimentare.
MB 226.9 Ulei pentru motoare cu gas metan (CNG).
MB 227.0 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MB 227.1 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare..
MB 228.0 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu supraalimentare, interval de schimb pina la 30.000 km. Aceeasi performanta ca MB 228.1
MB 228.1 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu supraalimentare, interval de schimb pina la 30.000 km.
MB 228.2 Ulei monograd SHPD (Super-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel cu supraalimentare. Aceeasi performanta ca MB 228.3
MB 228.3 Ulei multigrad SHPD (Super-High-Performance-Diesel), interval de schimb pina la 45.000 km.
MB 228.5 Ulei UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel supraalimentate, interval de schimb pina la 45.000 km in classa usoara si pina la 100.000 km (cu filtru suplimentar) sau 160.000 km cu indicator service(Assistsystem).
MB 228.51 Uleiuri de motor UHPD / 228,5 cu filtre de particule pentru motoare Euro 4 .
Legenda
SAPS - Cenusa sulfatica. Fosfor.Sulf
DPF - Filtru de particule aflate in suspensie in gaz pentru motoare diesel
TWC - Catalizator pe 3 cai
HTHS - Viscozitate la temperatura inalta
EGR - Recircularea gazelor de emisie
Informatii
Pretul NU INCLUDE Taxa de Mediu
SPECIFICATII:
ACEA E7/E5/E3/B4/B3/A3 ;
API CI-4/SL; DAF HP-1, HP-2;
MAN M 3275;
Mercedes-Benz Bl. 228.3/229.1/235.28;
Renault RLD;
Volvo VDS-2;
Cummins CES 20076/CES 20077/CES 20078; MTU Typ 2;
Voith Retarder Typ B;
Caterpillar ECF-2
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord