Ford-Motorcraft A5 5W-30 este un ulei cu tehnologie avansată, complet sintetic, pentru motoarele moderne pe benzină și diesel.
Aplicatii:
Ford-Motorcraft A5 5W-30 este recomandat pentru motoarele Ford pe benzină și diesel ale autoturismelor.
Vă rugăm să verificați manualul vehiculului pentru recomandarea mașinii dvs.
Ford-Motorcraft A5 5W-30 oferă:
Protecție ridicată pentru motoarele moderne pe benzină și diesel.
Proprietăți foarte bune de pornire la rece la temperaturi scăzute și alimentare rapidă cu ulei în special în timpul pornirilor la rece, asigurând o mai bună lubrifiere a componentelor motorului și o uzură mai redusă la pornirea la rece.
SPECIFICATII SI APROBARI
ACEA A1/B1, A5/B5
API SM/CF
ILSAC GF-4
Meets Ford WSS-M2C913-A; WSS-M2C913-B; WSS-M2C913-C; WSS-M2C913- D
DESCRIERE
Noul Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 este un ulei avansat pentru motoarele diesel, destinat autovehiculelor
comerciale. Este potrivit pentru a fi utilizat intr-o gama larga de motoare diesel care indeplinesc normele de emisii Euro
I pana la Euro IV. Este potrivit pentru motoare fara filtru de particule, pentru unele motoare echipate cu sistem EGR si
unele motoare echipate cu sisteme de reducere a noxelor NOx SCR.
AVANTAJE
Noul Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 special proiectat cu DuraShield TM Boosters este special conceput sa ajute
la combaterea cauzelor principale ale deteriorarii motorului. In industria de testare s-a dovedit ca CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura o protectie impotriva uzurii cu pana la 40% mai buna*.
Este dovedit prin testele specifice industriei ca CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura protectia motorului prin doua moduri:
In primul rand, in conditii severe de functionare a motorului, funinginea poate sa formeze particule de dimensiuni mari care inlocuiesc uleiul pe suprafetele metalice in miscare. Aceasta are ca rezultat contactul metal pe metal.
CRB Turbomax cu DuraShield TM boosters ajuta la prevenirea aglomerarii de funingine si la protejarea suprafetelor impotriva uzurii.
In al doilea rand, CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura un strat protector pe suprafetele metalice in miscare care rezista la ruperea stratului chiar si in conditii dificile.
PERFORMANTE SI APROBARI:
ACEA E4, E7
API CI-4
JASO DH-1
Cummins CES 20077, 20078
DDC Powerguard 93K215
Deutz DQC III-10
Mack EO-N
MAN M 3277,
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Volvo VDS 3
Fisa tehnica Castrol CRB Turbomax
DESCRIERE
Noul Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 este un ulei avansat pentru motoarele diesel, destinat autovehiculelor
comerciale. Este potrivit pentru a fi utilizat intr-o gama larga de motoare diesel care indeplinesc normele de emisii Euro
I pana la Euro V. Este potrivit pentru motoare fara filtru de particule, pentru unele motoare echipate cu sistem EGR si
unele motoare echipate cu sisteme de reducere a noxelor NOx SCR.
AVANTAJE
Noul Castrol CRB Turbomax 10W-40 E4/E7 special proiectat cu DuraShield TM Boosters este special conceput sa ajute
la combaterea cauzelor principale ale deteriorarii motorului. In industria de testare s-a dovedit ca CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura o protectie impotriva uzurii cu pana la 40% mai buna*.
Este dovedit prin testele specifice industriei ca CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura protectia motorului prin doua moduri:
In primul rand, in conditii severe de functionare a motorului, funinginea poate sa formeze particule de dimensiuni mari care inlocuiesc uleiul pe suprafetele metalice in miscare. Aceasta are ca rezultat contactul metal pe metal.
CRB Turbomax cu DuraShield TM boosters ajuta la prevenirea aglomerarii de funingine si la protejarea suprafetelor impotriva uzurii.
In al doilea rand, CRB Turbomax with DuraShield TM boosters asigura un strat protector pe suprafetele metalice in miscare care rezista la ruperea stratului chiar si in conditii dificile.
PERFORMANTE SI APROBARI:
ACEA E4, E7
API CI-4
JASO DH-1
Cummins CES 20077, 20078
DDC Powerguard 93K215
Deutz DQC III-10
Mack EO-N
MAN M 3277,
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Volvo VDS 3
Fisa tehnica Castrol CRB Turbomax
Descriere
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 este un ulei de motor complet sintetic, formulat cu System 5 Technology™ unic, care oferă performanțe cu până la 40% mai bune1. De asemenea, este proiectat pentru scurgere extinsă a uleiului de până la 100.000 km2 în motoarele diesel europene moderne, în conformitate cu specificațiile OEM și este aprobat de Scania pentru scurgere maximă de ulei de până la 120.000 km2.
Aplicare
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 este proiectat pentru scurgere extinsă în motoarele diesel moderne, inclusiv motoarele Euro II, Euro III și Euro IV/V/VI* acolo unde acest lucru este permis de producători la nivelurile de specificații îndeplinite. Poate fi folosit și în vehicule offroad și echipamente care necesită acest nivel de performanță. *Nu se utilizează la vehicule Euro IV/V/VI care necesită lubrifianți cu SAPS scăzut. Pentru aceasta aplicatie recomandam Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9.
Specificatii
ACEA E4, E7
API CF
Deutz DQC III-10
Mack EO-N
MAN M 3277
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Scania LDF-3
Volvo VDS 3
Meets DAF requirements
Fisa tehnica Castrol Vecon 10w40 E7
Descriere
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 este un ulei de motor complet sintetic, formulat cu System 5 Technology™ unic, care oferă performanțe cu până la 40% mai bune1. De asemenea, este proiectat pentru scurgere extinsă a uleiului de până la 100.000 km2 în motoarele diesel europene moderne, în conformitate cu specificațiile OEM și este aprobat de Scania pentru scurgere maximă de ulei de până la 120.000 km2.
Aplicare
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 este proiectat pentru scurgere extinsă în motoarele diesel moderne, inclusiv motoarele Euro II, Euro III și Euro IV/V/VI* acolo unde acest lucru este permis de producători la nivelurile de specificații îndeplinite. Poate fi folosit și în vehicule offroad și echipamente care necesită acest nivel de performanță. *Nu se utilizează la vehicule Euro IV/V/VI care necesită lubrifianți cu SAPS scăzut. Pentru aceasta aplicatie recomandam Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9.
Specificatii
ACEA E4, E7
API CF
Deutz DQC III-10
Mack EO-N
MAN M 3277
MB-Approval 228.5
MTU Oil Category 3
RVI RLD-2
Scania LDF-3
Volvo VDS 3
Meets DAF requirements
Fisa tehnica Castrol Vecon 10w40 E7
PERFORMANŢĂ CU PÂNĂ LA 40% MAI BUNĂ
Noul ulei Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 este un ulei de motor avansat, complet sintetic, low SAPS (cu conţinut scăzut de cenuşi sulfatate, fosfor şi sulf), special creat pentru intervale extinse dintre schimburile de ulei, de până la 100,000km² la cele mai noi motoare diesel Euro 6.
Acest produs se poate folosi, de asemenea, la motoarele camioanelor şi autobuzelor Euro 4 şi Euro 5 cu nivel scăzut al emisiilor, în special pentru cele care necesită un lubrifiant low SAPS (cu conţinut scăzut de cenuşi sulfatate, fosfor şi sulf) şi la autovehiculele rutiere şi cele de teren mai vechi, precum şi la echipamentele care necesită acest nivel al performanţelor.
Tehnologia unică System 5 Technology™ a uleiului Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 se adaptează la condiţiile aflate în schimbare ale motorului pentru a ajuta la maximizarea performanţei în 5 domenii cheie: consumul de combustibil, consumul de ulei, intervalul dintre schimburile de ulei, durata de viaţă a componentelor şi puterea.
De asemenea, acesta:
Combate acizii dăunători prin menţinerea rezervei TBN (numărul total de bază) pe întreagul interval dintre schimburile de ulei.
Extinde intervalele dintre schimburile de ulei pentru a menţine în funcţiune autovehiculele mai mult timp.
Păstrează eficienţa sistemelor post-tratare a evacuării, asigurând conformitatea continuă cu legislaţia referitoare la emisii.
¹În teste desfăşurate în laboratoare independente, uleiul Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 a obţinut rezultate cu până la 40% mai bune faţă de limitele specificate în standardele API şi ACEA ale industriei în ceea ce priveşte îngroşarea uleiului, depunerile pe pistoane, manipularea calaminei, precum şi uzura şi coroziunea.
Uleiul Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 este aprobat de Mercedes Benz, MAN, Renault, Volvo şi Deutz pentru intervalele dintre schimburile de ulei de până la 100.000 km, în conformitate cu specificaţiile acestora. Intervalul real dintre schimburile de ulei depinde de tipul motorului, condiţiile de operare, istoricul de service, utilizarea diagnozei la bord şi calitatea combustibilului. Consultaţi întotdeauna manualul pus la dispoziţie de producător.
SPECIFICAŢII ŞI APROBĂRI
ACEA E6/E7/E9
API CJ-4
Aprobare MB 228.51
MAN M 3477, M 3271-1
Volvo VDS-4/CNG
Renault RLD-3
Ulei MTU Categoria 3.1
Deutz DQC IV-10LA
Mack EO-O Premium Plus
Cat ECF-3
Fisa tehnica Castrol Vecton Long Drain
PERFORMANŢĂ CU PÂNĂ LA 40% MAI BUNĂ
Noul ulei Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 este un ulei de motor avansat, complet sintetic, low SAPS (cu conţinut scăzut de cenuşi sulfatate, fosfor şi sulf), special creat pentru intervale extinse dintre schimburile de ulei, de până la 100,000km² la cele mai noi motoare diesel Euro 6.
Acest produs se poate folosi, de asemenea, la motoarele camioanelor şi autobuzelor Euro 4 şi Euro 5 cu nivel scăzut al emisiilor, în special pentru cele care necesită un lubrifiant low SAPS (cu conţinut scăzut de cenuşi sulfatate, fosfor şi sulf) şi la autovehiculele rutiere şi cele de teren mai vechi, precum şi la echipamentele care necesită acest nivel al performanţelor.
Tehnologia unică System 5 Technology™ a uleiului Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 se adaptează la condiţiile aflate în schimbare ale motorului pentru a ajuta la maximizarea performanţei în 5 domenii cheie: consumul de combustibil, consumul de ulei, intervalul dintre schimburile de ulei, durata de viaţă a componentelor şi puterea.
De asemenea, acesta:
Combate acizii dăunători prin menţinerea rezervei TBN (numărul total de bază) pe întreagul interval dintre schimburile de ulei.
Extinde intervalele dintre schimburile de ulei pentru a menţine în funcţiune autovehiculele mai mult timp.
Păstrează eficienţa sistemelor post-tratare a evacuării, asigurând conformitatea continuă cu legislaţia referitoare la emisii.
¹În teste desfăşurate în laboratoare independente, uleiul Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 a obţinut rezultate cu până la 40% mai bune faţă de limitele specificate în standardele API şi ACEA ale industriei în ceea ce priveşte îngroşarea uleiului, depunerile pe pistoane, manipularea calaminei, precum şi uzura şi coroziunea.
Uleiul Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 este aprobat de Mercedes Benz, MAN, Renault, Volvo şi Deutz pentru intervalele dintre schimburile de ulei de până la 100.000 km, în conformitate cu specificaţiile acestora. Intervalul real dintre schimburile de ulei depinde de tipul motorului, condiţiile de operare, istoricul de service, utilizarea diagnozei la bord şi calitatea combustibilului. Consultaţi întotdeauna manualul pus la dispoziţie de producător.
SPECIFICAŢII ŞI APROBĂRI
ACEA E6/E7/E9
API CJ-4
Aprobare MB 228.51
MAN M 3477, M 3271-1
Volvo VDS-4/CNG
Renault RLD-3
Ulei MTU Categoria 3.1
Deutz DQC IV-10LA
Mack EO-O Premium Plus
Cat ECF-3
Fisa tehnica Castrol Vecton Long Drain
Camioanele moderne folosesc noi tehnologii care asigură un cuplu cu până la 30% mai mare, dar care, în același timp, produc temperaturi și presiuni mai mari în motor. Aceasta poate duce la accelerarea oxidării și îngroșării uleiului, creșterea formării de depuneri și diminuarea rezervelor pentru controlul acidității din ulei. Toate acestea grăbesc degradarea uleiului și reduc durata de viață utilă a uleiului.
Castrol VECTON cu System Pro Technology are o rezervă de performanță suplimentară1 de până la 45% care previne degradarea uleiului, contribuind la controlul oxidării, reducerea depunerilor, neutralizarea acizilor dăunători și care se adaptează la temperaturi ridicate, menținând viscozitatea. Toate acestea prelungesc durata de viață utilă a uleiului, asigurând un interval maxim de schimbare a uleiului.
Toate produsele Castrol VECTON sunt certificate în neutralizarea de CO2 conform standardului PAS2060 aplicabil la nivel internațional.
Gama Castrol VECTON include produse create special pentru a funcționa în condiții extreme și a asigura economie de carburant și intervale extinse de schimbare a uleiului:
Castrol VECTON FUEL SAVER – Uleiuri complet sintetice pentru motoare diesel care au demonstrat o economie de combustibil de până la 1% la un motor Euro V, comparativ cu un ulei de motor modern de clasă de vârf 15W-40. Asigură, de asemenea, o performanță excelentă la temperaturi scăzute.
Castrol VECTON LONG DRAIN – Uleiuri complet sintetice (SAE 10W-40) și parțial sintetice (SAE 10W-30) pentru motoare diesel, care, în urma testelor, au demonstrat un interval prelungit de schimbare a uleiului de până la 120.000 km2.
1Comparativ cu cerințele API și ACEA din domeniu și în baza unor teste realizate pe 81% din gama Castrol VECTON pe volum, utilizând vânzările pe 12 luni până în martie 2017.
2Aprobat de MAN pentru până la 120.000 km și Mercedes Benz, Volvo și Renault pentru 100.000 km, în conformitate cu specificațiile acestora. Intervalul propriu-zis de schimbare a uleiului depinde de tipul motorului, de condițiile de funcționare, de istoricul de service, de diagnoza la bord (OBD) și de calitatea combustibilului. Consultați întotdeauna manualul producătorului
SPECIFICAȚII ȘI APROBĂRI
ACEA E6 / E7 / E9
API CJ-4
JASO DH-2
Aprobare MB 228.51/228.31
MAN M 3677, M 3477
Volvo VDS-4/CNG
Renault RLD-3
MTU Oil Category 3.1
Cat ECF-3
Deutz DQC IV-10 LA
Mack EO-M Plus, EO-O Premium Plus
Adecvat pentru camioane Iveco care necesită ACEA E6/E7/E9
Îndeplinește cerințele DAF PX Euro 6
Fisa tehnica Castrol Vecton Fuel saver
ULEI URANIA LD7 15W40 FORMULA IVECO 20 LT
DATE TEHNICE:
SAE 15W-40, IVECO 18-1804 CLASSE T2 E7,CONTRACTUAL TECHNICAL REF. Nr. I517.F06,
API CI-4,
ACEA E5/E7,
CAT ECF-1,
MAN M3275,
MB-Approval 228.3,
MTU OIL TYPE 2,
RENAULT RVI RLD-2 Performance,
VOLVO VDS-3
RECOMANDAT DE : Iveco, Iveco Motors FPT, Astra, Irisbus.
APROBAT DE : Daimler Chrysler, Renault V.I., MAN, Volvo, Caterpillar.
Ulei motor URANIA DAILY 5W30 LS 5 LT
DATE TEHNICE: SAE 5W-30, IVECO 18-1811 CLASSE SC1, C.T.R. Nr. I510.D09.
DESCRIERE: Ulei sintetic formulat pentru motoarele Iveco Daily in special, dar si pentru motoarele de ultima generatie Euro V. Formula sa speciala garanteaza o protectie excelenta a filtrului de particule.
RECOMANDAT DE : Iveco.
Ulei motor URANIA Turbo LD 15W40 5L
DATE TEHNICE: SAE 15W-40,
IVECO 18-1804 CLASSE T1, CONTRACTUAL TECHNICAL REF. Nr. I002.A94,
API CF,
ACEA E3,
MAN M3275,
MB-Approval 228.3,
RENAULT RVI RD Performance,
VOLVO VDS-2.
RECOMANDAT DE : Iveco, Iveco Motors.
APROBAT DE : Mercedes, MAN, Volvo, Mack.
ULEI URANIA LD7 15W40 FORMULA IVECO 5 LT
DATE TEHNICE: SAE 15W-40, IVECO 18-1804 CLASSE T2 E7,CONTRACTUAL TECHNICAL REF. Nr. I517.F06,
API CI-4,
ACEA E5/E7,
CAT ECF-1,
MAN M3275,
MB-Approval 228.3,
MTU OIL TYPE 2,
RENAULT RVI RLD-2 Performance,
VOLVO VDS-3
RECOMANDAT DE : Iveco, Iveco Motors FPT, Astra, Irisbus.
APROBAT DE : Daimler Chrysler, Renault V.I., MAN, Volvo, Caterpillar.
API CI-4,
ACEA E7,
Global DHD-1,
JASO DH-1
APROBARI:
IVECO 18-1804 Class T2 E7,
MAN M3275
MB-Approval 228.3,
Cummins CES 20078,
Detroit Diesel DSF 93K215,
Deutz DQC III, Mack EO-N,
MTU тип 2,
Renault VI RLD-2,
Volvo VDS-3,
CAT ECF-2,
ECF-1a,
Cummins CES 20077,
OMOLOGĂRI
IVECO 18-1804 CLASSE TLS E9
MTU CAT. 3.1
Renault RLD-3
SPECIFICATII
ACEA E6/E7/E9
API CK-4
MAN M3477
Cummins CES 20086
Volvo VDS-4.5
Deutz DQC IV-18 LA
MB-Approval 228.51
Mack EOS-4.5
Informatii
Pretul NU INCLUDE Taxa de Mediu
SPECIFICATII:
ACEA E4, E6; API CF; MB 228. 5; MB 228. 51; MAN M 3477, M 3277 pentru CRT (TM); RVI RXD
NORMA A.C.E.A
Clasa E- pentru motoarele diesel cu solicitari severe (Heavy Duty):
E2- schimb de ulei normal, indeplinesc standardul MB 228.1; sunt uleiuri de uz general pentru motoare Diesel natural aspirate sau supraalimentate (turbo) supuse unor solicitari medii si severe, in conditiile unor intervale de schimb normale.
E3- performante ridicate, indeplinesc standardul MB 228.3;
E4- schimb de ulei prelungit, indeplinesc standardul MB 228.5; sunt uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si prezinta stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate ce raspund cerintelor privind emisiile impuse de standardele Euro 1, Euro 2, Euro 3 si Euro 4 si care functioneaza in conditii foarte dificile. Pot fi utilizate in motoarele fara filtre de particule, in unele motoare cu sistem EGR de recirculare a gazelor si in unele motoare prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx), insa recomandarile constructorilor de motoare pot varia, in aceste conditii fiind util si necesar sa se consulte manualul autovehiculului.
E5- indeplinesc cerintele de performanta ale categoriei E3/E4 si cerintele MB 228.3, API CH-4
E6- uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile si performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate, cu catalizatoare Euro 1, Euro 2, Euro 3 si Euro 4 .
Pot fi utilizate in motoarele cu sistem EGR de recirculare a gazelor, cu sau fara filtre de particule si in motoarele prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx).
Nivelul de calitate E6 este recomandat cu precadere motoarelor prevazute cu filtre de particule si a fost conceput sa se utilizeze in combinatie cu carburanti Diesel cu un continut redus de sulf (max 50ppm).
E7- Ulei stabil ce isi pastreaza proprietatile, asigura protectie impotriva uzurii si murdaririi pistoanelor, asigura lustruirea cornetelor cilindrice si inlaturarea cenusei. Asigura o buna protectie impotriva uzurii normale si impotriva resturilor ce se acumuleaza in turbocompresor, elimina funinginea si asigura stabilitatea unsorii. Este recomandat la motoarele diesel cu cerinte de emisie a gazelor Euro1, Euro2, Euro3 si Euro4. Este deasemenea recomandat pentru motoare ce nu au filtre de particule, au sisteme de recirculare a gazelor de emisie (EGR) si echipate cu system SCR NOx de reducere a noxelor.
Normele producatorului MAN sunt:
MAN 270 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MAN 271 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MAN M 3275 Ulei multigrad SHPD (Super-High-Performance-Diesel), interval de schimb pina la 45.000 km.
MAN M 3277 Ulei UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel supraalimentate, interval de schimb pina la 80.000 km. Noua generatie TG-A cu computer de bord intervale mai lungi de schimb.
MAN M 3477 Ulei de inalta performanta, superior normei M3277, pentru intervale lungi de schimb,motoare cu Euro V si VI si filter de particule DPF.
MAN M 3575 - Ulei de inalta performanta, superior normei M3275, pentru intervale lungi de schimb,motoare cu Euro V si VI si filter de particule DPF.
MAN 3271-1 Ulei pentru motoare cu gas (Butan, Propan, Metan, GPL)
Mercedes-Benz are norme proprii, bazate pe specificatiile API- und ACEA, dar care indeplinesc si cerintele constructorului.
MB 226.0 Ulei pentru motoare Diesel fara supraalimentare.
MB 226.9 Ulei pentru motoare cu gas metan (CNG).
MB 227.0 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MB 227.1 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare..
MB 228.0 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu supraalimentare, interval de schimb pina la 30.000 km. Aceeasi performanta ca MB 228.1
MB 228.1 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu supraalimentare, interval de schimb pina la 30.000 km.
MB 228.2 Ulei monograd SHPD (Super-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel cu supraalimentare. Aceeasi performanta ca MB 228.3
MB 228.3 Ulei multigrad SHPD (Super-High-Performance-Diesel), interval de schimb pina la 45.000 km.
MB 228.5 Ulei UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel supraalimentate, interval de schimb pina la 45.000 km in classa usoara si pina la 100.000 km (cu filtru suplimentar) sau 160.000 km cu indicator service(Assistsystem).
MB 228.51 Uleiuri de motor UHPD / 228,5 cu filtre de particule pentru motoare Euro 4 .
Legenda
SAPS - Cenusa sulfatica. Fosfor.Sulf
DPF - Filtru de particule aflate in suspensie in gaz pentru motoare diesel
TWC - Catalizator pe 3 cai
HTHS - Viscozitate la temperatura inalta
EGR - Recircularea gazelor de emisie
Informatii
Pretul NU INCLUDE Taxa de Mediu
SPECIFICATII:
ACEA E7/E5/E3/B4/B3/A3 ;
API CI-4/SL; DAF HP-1, HP-2;
MAN M 3275;
Mercedes-Benz Bl. 228.3/229.1/235.28;
Renault RLD;
Volvo VDS-2;
Cummins CES 20076/CES 20077/CES 20078; MTU Typ 2;
Voith Retarder Typ B;
Caterpillar ECF-2
Pretul NU INCLUDE Taxa de Mediu
SPECIFICATII:
ACEA E4, E6; API CF; MB 228. 5; MB 228. 51; MAN M 3477, M 3277 pentru CRT (TM); RVI RXD
NORMA A.C.E.A
Clasa E- pentru motoarele diesel cu solicitari severe (Heavy Duty):
E2- schimb de ulei normal, indeplinesc standardul MB 228.1; sunt uleiuri de uz general pentru motoare Diesel natural aspirate sau supraalimentate (turbo) supuse unor solicitari medii si severe, in conditiile unor intervale de schimb normale.
E3- performante ridicate, indeplinesc standardul MB 228.3;
E4- schimb de ulei prelungit, indeplinesc standardul MB 228.5; sunt uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si prezinta stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate ce raspund cerintelor privind emisiile impuse de standardele Euro 1, Euro 2, Euro 3 si Euro 4 si care functioneaza in conditii foarte dificile. Pot fi utilizate in motoarele fara filtre de particule, in unele motoare cu sistem EGR de recirculare a gazelor si in unele motoare prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx), insa recomandarile constructorilor de motoare pot varia, in aceste conditii fiind util si necesar sa se consulte manualul autovehiculului.
E5- indeplinesc cerintele de performanta ale categoriei E3/E4 si cerintele MB 228.3, API CH-4
E6- uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile si performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate, cu catalizatoare Euro 1, Euro 2, Euro 3 si Euro 4 .
Pot fi utilizate in motoarele cu sistem EGR de recirculare a gazelor, cu sau fara filtre de particule si in motoarele prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx).
Nivelul de calitate E6 este recomandat cu precadere motoarelor prevazute cu filtre de particule si a fost conceput sa se utilizeze in combinatie cu carburanti Diesel cu un continut redus de sulf (max 50ppm).
E7- Ulei stabil ce isi pastreaza proprietatile, asigura protectie impotriva uzurii si murdaririi pistoanelor, asigura lustruirea cornetelor cilindrice si inlaturarea cenusei. Asigura o buna protectie impotriva uzurii normale si impotriva resturilor ce se acumuleaza in turbocompresor, elimina funinginea si asigura stabilitatea unsorii. Este recomandat la motoarele diesel cu cerinte de emisie a gazelor Euro1, Euro2, Euro3 si Euro4. Este deasemenea recomandat pentru motoare ce nu au filtre de particule, au sisteme de recirculare a gazelor de emisie (EGR) si echipate cu system SCR NOx de reducere a noxelor.
Normele producatorului MAN sunt:
MAN 270 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MAN 271 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MAN M 3275 Ulei multigrad SHPD (Super-High-Performance-Diesel), interval de schimb pina la 45.000 km.
MAN M 3277 Ulei UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel supraalimentate, interval de schimb pina la 80.000 km. Noua generatie TG-A cu computer de bord intervale mai lungi de schimb.
MAN M 3477 Ulei de inalta performanta, superior normei M3277, pentru intervale lungi de schimb,motoare cu Euro V si VI si filter de particule DPF.
MAN M 3575 - Ulei de inalta performanta, superior normei M3275, pentru intervale lungi de schimb,motoare cu Euro V si VI si filter de particule DPF.
MAN 3271-1 Ulei pentru motoare cu gas (Butan, Propan, Metan, GPL)
Mercedes-Benz are norme proprii, bazate pe specificatiile API- und ACEA, dar care indeplinesc si cerintele constructorului.
MB 226.0 Ulei pentru motoare Diesel fara supraalimentare.
MB 226.9 Ulei pentru motoare cu gas metan (CNG).
MB 227.0 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare.
MB 227.1 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu si fara supraalimentare..
MB 228.0 Ulei monograd pentru motoare Diesel cu supraalimentare, interval de schimb pina la 30.000 km. Aceeasi performanta ca MB 228.1
MB 228.1 Ulei multigrad pentru motoare Diesel cu supraalimentare, interval de schimb pina la 30.000 km.
MB 228.2 Ulei monograd SHPD (Super-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel cu supraalimentare. Aceeasi performanta ca MB 228.3
MB 228.3 Ulei multigrad SHPD (Super-High-Performance-Diesel), interval de schimb pina la 45.000 km.
MB 228.5 Ulei UHPD (Ultra-High-Performance-Diesel) pentru motoare Diesel supraalimentate, interval de schimb pina la 45.000 km in classa usoara si pina la 100.000 km (cu filtru suplimentar) sau 160.000 km cu indicator service(Assistsystem).
MB 228.51 Uleiuri de motor UHPD / 228,5 cu filtre de particule pentru motoare Euro 4 .
Legenda
SAPS - Cenusa sulfatica. Fosfor.Sulf
DPF - Filtru de particule aflate in suspensie in gaz pentru motoare diesel
TWC - Catalizator pe 3 cai
HTHS - Viscozitate la temperatura inalta
EGR - Recircularea gazelor de emisie
APLICAŢII
Ulei dezvoltat pentru a raspunde conditiilor foarte severe ale noii legislatii impuse emisiilor poluante acceptate pentru motoarele Diesel.
Este adaptat celor mai severe conditii de functionare: transport, constructii civile…
Este compatibil cu tehnologiile impuse motoarelor EURO 5, si celor anterioare (exceptind motoarele EURO 4 si 5, MAN si DAF).
SPECIFICATII
ACEA E5/E7,
API CI-4/SL,
GLOBAL DHD-1,
MB 228.3,
MAN M3275,
CUMMINS 20071/20072/20076/20077/20078,
VOLVO VDS-3,
MTU OIL Tip2,
MACK EO-M+,
RENAULT TRUCKS RLD / RLD-2,
CAT ECF-1,
ZF TE-ML 04C
AVANTAJE
Ulei de inalta performanta, ce asigura o perioada de schimb mare.
Se poate utiliza la toate tipurile de motoare Diesel ce echipeaza flotele de autovehiculele si utilaje mobile.
Proprietati exceptionale de protectie antiuzura si anticoroziva.
Eficientă ridicata impotriva uzurii abrazive.
Excelenta stabilitate a vascozitatii in functionare.
Foarte bune proprietati de detergenta si dispersanta (evita pericolul ingrosarii uleiului datorita gudronului provenit din ardere).
Fisa tehnica Total Rubia 7400
APLICAŢII
Ulei dezvoltat pentru a raspunde conditiilor foarte severe ale noii legislatii impuse emisiilor poluante acceptate pentru motoarele Diesel.
Este adaptat celor mai severe conditii de functionare: transport, constructii civile…
Este compatibil cu tehnologiile impuse motoarelor EURO 5, si celor anterioare (exceptind motoarele EURO 4 si 5, MAN si DAF).
SPECIFICATII
ACEA E5/E7,
API CI-4/SL,
GLOBAL DHD-1,
MB 228.3,
MAN M3275,
CUMMINS 20071/20072/20076/20077/20078,
VOLVO VDS-3,
MTU OIL Tip2,
MACK EO-M+,
RENAULT TRUCKS RLD / RLD-2,
CAT ECF-1,
ZF TE-ML 04C
AVANTAJE
Ulei de inalta performanta, ce asigura o perioada de schimb mare.
Se poate utiliza la toate tipurile de motoare Diesel ce echipeaza flotele de autovehiculele si utilaje mobile.
Proprietati exceptionale de protectie antiuzura si anticoroziva.
Eficientă ridicata impotriva uzurii abrazive.
Excelenta stabilitate a vascozitatii in functionare.
Foarte bune proprietati de detergenta si dispersanta (evita pericolul ingrosarii uleiului datorita gudronului provenit din ardere).
Fisa tehnica Total Rubia 7400
APLICATII
• Recomandat in mod particular pentru lubrifierea motoarelor Diesel din ultima generatie,
fabricate de producatorii europeni.
• Ulei pe baza de tehnologie de sinteza de noua generatie utilizat pentru toate tipurile de
motoare Diesel cu aspiratie naturala sau supraalimentate, care echipeaza
echipamente industriale.
• Deserveste cele mai severe aplicatii (motoare EURO3 si generatii anterioare).
• Recomandat in utilizare tuturor motoarelor EURO 4/5 cu exceptia motoarelor MAN si
DAF.
SPECIFICATII
ACEA E4 / E5 / E 7
API CF
Aprobari ale producatorilor de echipamente de origine:
MERCEDES MB pg 228.5
MAN M 3277
VOLVO VDS-3
RENAULT TRUCKS RXD / RLD-2
SCANIA LDF-2/LDF-3
MTU OIL TYPE 3
IVECO
AVANTAJE
• Recomandat de toti constructorii europeni pentru perioadele mari de schimb, care reduc
semnificativ timpul de stationare ale vehiculelor.
• Pornire usoara la temperaturi scazute
• Proprietati exceptionale de protectie antiuzura si detergenta.
• Excelenta stabilitate in functionare.
• Excelente proprietati dispersante, anti-oxidante si anti-corozive.
• Excelente performante datorate uleiului de baza si a pachetului de aditivi.
Fisa tehnica Total Rubia TIR 8600
APLICATII
• Recomandat in mod particular pentru lubrifierea motoarelor Diesel din ultima generatie,
fabricate de producatorii europeni.
• Ulei pe baza de tehnologie de sinteza de noua generatie utilizat pentru toate tipurile de
motoare Diesel cu aspiratie naturala sau supraalimentate, care echipeaza
echipamente industriale.
• Deserveste cele mai severe aplicatii (motoare EURO3 si generatii anterioare).
• Recomandat in utilizare tuturor motoarelor EURO 4/5 cu exceptia motoarelor MAN si
DAF.
SPECIFICATII
ACEA E4 / E5 / E 7
API CF
Aprobari ale producatorilor de echipamente de origine:
MERCEDES MB pg 228.5
MAN M 3277
VOLVO VDS-3
RENAULT TRUCKS RXD / RLD-2
SCANIA LDF-2/LDF-3
MTU OIL TYPE 3
IVECO
AVANTAJE
• Recomandat de toti constructorii europeni pentru perioadele mari de schimb, care reduc
semnificativ timpul de stationare ale vehiculelor.
• Pornire usoara la temperaturi scazute
• Proprietati exceptionale de protectie antiuzura si detergenta.
• Excelenta stabilitate in functionare.
• Excelente proprietati dispersante, anti-oxidante si anti-corozive.
• Excelente performante datorate uleiului de baza si a pachetului de aditivi.
Fisa tehnica Total Rubia TIR 8600
Descriere
Castrol VECTON® Long Drain 10W-30 E6/E9 este un ulei de motor diesel de mare rezistență sintetic, care este conceput special pentru a oferi o durată de viață utilă mai lungă a uleiului. Este potrivit pentru motoarele diesel de înaltă calificare care îndeplinesc Euro I la Euro VI cerințe de emisie. Este potrivit pentru motoarele cu sau fără filtre de particule și pentru majoritatea motoarelor EGR și pt majoritatea motoarelor echipate cu sisteme de reducere SCR NOx. Este recomandat pentru motoarele echipate cu filtru de particule și este conceput pentru utilizare în combinație cu motorină cu conținut scăzut de sulf.
Utilizare
CastrolVecton Long Drain 10W-30 E6/E9 a fost dezvoltat pentru cele mai recente produse europene și americane - Motoare de vehicule comerciale (inclusiv Euro 6) dezvoltate.
Performanta
ACEA E6, E7, E9
API CJ-4
JASO DH-2
CAT ECF-3
Cummins CES 20.081
DDC Powerguard 93K218
Deutz DQC IV-10LA
Mack EO-O Premium Plus
MAN M 3271-1, M 3477
MB-Approval 228.51
MTU Oil Category 3.1
RVI RLD-3
Volvo CNG, VDS-4
Meets DAF PX Euro VI requirements
Fisa tehnica Castrol Vecton Long Drain
Descriere
Castrol VECTON® Long Drain 10W-30 E6/E9 este un ulei de motor diesel de mare rezistență sintetic, care este conceput special pentru a oferi o durată de viață utilă mai lungă a uleiului. Este potrivit pentru motoarele diesel de înaltă calificare care îndeplinesc Euro I la Euro VI cerințe de emisie. Este potrivit pentru motoarele cu sau fără filtre de particule și pentru majoritatea motoarelor EGR și pt majoritatea motoarelor echipate cu sisteme de reducere SCR NOx. Este recomandat pentru motoarele echipate cu filtru de particule și este conceput pentru utilizare în combinație cu motorină cu conținut scăzut de sulf.
Utilizare
CastrolVecton Long Drain 10W-30 E6/E9 a fost dezvoltat pentru cele mai recente produse europene și americane - Motoare de vehicule comerciale (inclusiv Euro 6) dezvoltate.
Performanta
ACEA E6, E7, E9
API CJ-4
JASO DH-2
CAT ECF-3
Cummins CES 20.081
DDC Powerguard 93K218
Deutz DQC IV-10LA
Mack EO-O Premium Plus
MAN M 3271-1, M 3477
MB-Approval 228.51
MTU Oil Category 3.1
RVI RLD-3
Volvo CNG, VDS-4
Meets DAF PX Euro VI requirements
Fisa tehnica Castrol Vecton Long Drain
Descriere
Castrol VECTON® 15W-40 CK-4/E9 este un ulei mineral avansat de motor diesel pentru sarcini grele care este conceput special pentru a oferi o durată de viață utilă mai lungă a uleiului. Este potrivit pentru utilizarea în motoarele diesel în 4 timpi de mare viteză care utilizează o gamă largă de combustibil calitati. De asemenea, este compatibil cu motoarele diesel echipate cu sisteme de recirculare a gazelor de eșapament (EGR).
Castrol Vecton 15W-40 CK-4/E9 este potrivit cu biodiesel conform recomandărilor OEM.
Performanta
ACEA E9
API CK-4
JASO DH-2
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
DDC DFS 93K222
Deutz DQC III-10LA
Mack EOS-4.5
MB-Approval 228.31
MTU Oil Category 2.1
RVI RLD-3
Volvo VDS-4.5
Fisa tehnica Castrol Vecton
Descriere
Castrol VECTON® 15W-40 CK-4/E9 este un ulei mineral avansat de motor diesel pentru sarcini grele care este conceput special pentru a oferi o durată de viață utilă mai lungă a uleiului. Este potrivit pentru utilizarea în motoarele diesel în 4 timpi de mare viteză care utilizează o gamă largă de combustibil calitati. De asemenea, este compatibil cu motoarele diesel echipate cu sisteme de recirculare a gazelor de eșapament (EGR).
Castrol Vecton 15W-40 CK-4/E9 este potrivit cu biodiesel conform recomandărilor OEM.
Performanta
ACEA E9
API CK-4
JASO DH-2
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
DDC DFS 93K222
Deutz DQC III-10LA
Mack EOS-4.5
MB-Approval 228.31
MTU Oil Category 2.1
RVI RLD-3
Volvo VDS-4.5
Fisa tehnica Castrol Vecton
Descriere
Castrol GTX este unul dintre cele mai de încredere uleiuri de motor din lume.
Este mai mult decât ulei. Este o inginerie lichidă care protejează împotriva problemelor cu care se confruntă motorul tău în fiecare zi. Condițiile severe de conducere pot provoca acumularea unei substanțe groase, asemănătoare gudronului, numită nămol. Nămolul vă poate bloca căile de ulei vitale ale motorului, cum ar fi colesterolul - și, dacă nu este tratată, poate priva un motor de putere și, în cele din urmă, de viață.
Formula Castrol GTX Double Action curăță nămolul vechi* și protejează împotriva formării noilor nămol mai bine decât standarde dure din industrie.
Performanta
ACEA C3
Renault RN17
Fisa tehnica Castrol GTX
Descriere
Castrol GTX este unul dintre cele mai de încredere uleiuri de motor din lume.
Este mai mult decât ulei. Este o inginerie lichidă care protejează împotriva problemelor cu care se confruntă motorul tău în fiecare zi. Condițiile severe de conducere pot provoca acumularea unei substanțe groase, asemănătoare gudronului, numită nămol. Nămolul vă poate bloca căile de ulei vitale ale motorului, cum ar fi colesterolul - și, dacă nu este tratată, poate priva un motor de putere și, în cele din urmă, de viață.
Formula Castrol GTX Double Action curăță nămolul vechi* și protejează împotriva formării noilor nămol mai bine decât standarde dure din industrie.
Performanta
ACEA C3
Renault RN17
Fisa tehnica Castrol GTX
Descriere
Castrol GTX este unul dintre cele mai de încredere uleiuri de motor din lume.
Este mai mult decât ulei. Este o inginerie lichidă care protejează împotriva problemelor cu care se confruntă motorul tău în fiecare zi. Condițiile severe de conducere pot provoca acumularea unei substanțe groase, asemănătoare gudronului, numită nămol. Nămolul vă poate bloca căile de ulei vitale ale motorului, cum ar fi colesterolul - și, dacă nu este tratată, poate priva un motor de putere și, în cele din urmă, de viață.
Formula Castrol GTX Double Action curăță nămolul vechi* și protejează împotriva formării noilor nămol mai bine decât standarde dure din industrie.
Performanta
ACEA C3
Renault RN17
Fisa tehnica Castrol GTX
SPECIFICAȚII ȘI APROBĂRI
ACEA E6 / E7 / E9
API CJ-4
JASO DH-2
Aprobare MB 228.51/228.31
MAN M 3677, M 3477
Volvo VDS-4/CNG
Renault RLD-3
MTU Oil Category 3.1
Cat ECF-3
Deutz DQC IV-10 LA
Mack EO-M Plus, EO-O Premium Plus
Adecvat pentru camioane Iveco care necesită ACEA E6/E7/E9
Îndeplinește cerințele DAF PX Euro 6
Castrol CRB Multi 15W-40 CI-4/E7 este un ulei de motor universal, pentru motoare diesel de mare putere. Este destinat utilizării în motoare diesel în 4 timpi, de mare viteză, care folosesc o gamă largă de combustibili de diverse calități. Este compatibil și cu motoarele diesel prevăzute cu sisteme de recirculare a gazelor de eșapament (EGR).
CARACTERISTICI ȘI BENEFICII:
• Asigură protecție în mai multe aplicații, susținând o durată de funcționare îndelungată și corectă a motorului.
• Conține agenți de curățare care îndepărtează particulele care altminteri s-ar putea acumula pe suprafețele motorului, reducând astfel depunerile.
• Conține, de asemenea, anti-oxidanți care previn reacțiile chimice ce pot provoca îngroșarea uleiului.
SPECIFICAȚII ȘI OMOLOGĂRI
ACEA : E7
API: CI-4, SL
Omologarea MB 228.3
îndeplinește cerințele MAN M3275-1
Volvo VDS-3
RVI RLD-2
Cummins CES 20077, 20078
Categorie ulei MTU 2
CAT ECF-2
Deutz DQC III-10
Mack EO-M Plus, EO-N
DDC Power Guard 93K215
cod NOU
Taxa de Mediu in valoare de 54.6 lei+TVA
Castrol CRB Multi 15W-40 CI-4/E7 este un ulei de motor universal, pentru motoare diesel de mare putere. Este destinat utilizării în motoare diesel în 4 timpi, de mare viteză, care folosesc o gamă largă de combustibili de diverse calități. Este compatibil și cu motoarele diesel prevăzute cu sisteme de recirculare a gazelor de eșapament (EGR).
CARACTERISTICI ȘI BENEFICII:
• Asigură protecție în mai multe aplicații, susținând o durată de funcționare îndelungată și corectă a motorului.
• Conține agenți de curățare care îndepărtează particulele care altminteri s-ar putea acumula pe suprafețele motorului, reducând astfel depunerile.
• Conține, de asemenea, anti-oxidanți care previn reacțiile chimice ce pot provoca îngroșarea uleiului.
SPECIFICAȚII ȘI OMOLOGĂRI
ACEA : E7
API: CI-4, SL
Omologarea MB 228.3
îndeplinește cerințele MAN M3275-1
Volvo VDS-3
RVI RLD-2
Cummins CES 20077, 20078
Categorie ulei MTU 2
CAT ECF-2
Deutz DQC III-10
Mack EO-M Plus, EO-N
DDC Power Guard 93K215
SPECIFICATII
ACEA: Ε7,
API: CI-4, CH-4, CG-4, SL;
MB 228.3; MAN M3275-1; MTU Cat. 2; Volvo VDS-3; Renault Trucks RLD-2; DAF SHPD; Allison C4; Caterpillar ECF-2
Deutz DQC III-18; Detroit Diesel DFS 93Κ215; IVECO 18-1804 T2 E3
UTILIZARE:
Ulei de motor de inalta performanta pentru motoarele diesel care ofera performante de incredere pentru o varietate
de motoare cu aplicatii heavy duty
INLOCUIESTE RUBIA TIR 8900 10W40 !!
Aplicatii
Rubia Optima 3100 10W-40 este un lubrifiant cu tehnologie sintetică, potrivit în mod special pentru utilizarea în aplicații diesel pe drumuri grele. Cu tehnologia sa „low-SAPS” (cenușă, fosfor și sulf cu conținut scăzut de sulfat), Rubia Optima 3100 10W-40 protejează motoarele diesel echipate cu sisteme de post-tratare, cum ar fi filtrele de particule diesel (DPF).
Acest lubrifiant de înaltă performanță este aprobat de Volvo pentru cea mai recentă generație de motoare Euro 6 cu intervale lungi de scurgere a uleiului definite de producător. De asemenea, este recomandat pentru mai mulți producători, precum IVECO pentru modelele de motoare Euro 5 (și anterioare).
Rubia Optima 3100 10W-40 permite acoperirea unui parc de motoare de mărci mixte (producători americani și europeni) cu un număr minim de produse.
Fisa tehnica Rubia Optima 3100
Aplicatii
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 este un lubrifiant cu tehnologie sintetică, potrivit în special pentru utilizarea în aplicații diesel grele pe drumuri. Cu tehnologia sa „low-SAPS” (cenușă, fosfor și sulf cu conținut scăzut de sulfat),
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 protejează motoarele diesel echipate cu sisteme de post-tratare precum filtrele de particule diesel (DPF).
Performante
Tehnologia sa FUEL ECONOMY ajută la economisirea de combustibil cu 1% în medie, în comparație cu un lubrifiant de referință de gradul 40. Această valoare poate ajunge la 3% dacă este utilizată în combinație cu lubrifianți de transmisie FUEL ECONOMY.
Proprietățile remarcabile de detergent, antioxidant și anticoroziune ajută la atingerea intervalelor extinse de scurgere a uleiului, definite de MAN și Mercedes-Benz pentru a reduce costurile de întreținere.
Rubia Optima 3100 FE 10W-30 prezintă un nivel ridicat de T.B.N (9,5 mgKOH/g) pentru a neutraliza compușii acizi și a preveni coroziunea.
Aditivii excelenti de detergent, dispersant și anti-uzură mențin cele mai sensibile părți ale motorului curate
Fisa tehnica Rubia Optima
INLOCUIESTE RUBIA TIR 8900 10W40 !!
Aplicatii
Rubia Optima 3100 10W-40 este un lubrifiant cu tehnologie sintetică, potrivit în mod special pentru utilizarea în aplicații diesel pe drumuri grele. Cu tehnologia sa „low-SAPS” (cenușă, fosfor și sulf cu conținut scăzut de sulfat), Rubia Optima 3100 10W-40 protejează motoarele diesel echipate cu sisteme de post-tratare, cum ar fi filtrele de particule diesel (DPF).
Acest lubrifiant de înaltă performanță este aprobat de Volvo pentru cea mai recentă generație de motoare Euro 6 cu intervale lungi de scurgere a uleiului definite de producător. De asemenea, este recomandat pentru mai mulți producători, precum IVECO pentru modelele de motoare Euro 5 (și anterioare).
Rubia Optima 3100 10W-40 permite acoperirea unui parc de motoare de mărci mixte (producători americani și europeni) cu un număr minim de produse.
Fisa tehnica Rubia Optima 3100
Aplicatii
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 este dezvoltat pentru cele mai noi motoare diesel de drum si potrivit pentru motoarele diesel existente datorita compatibilitatii sale inverse.
Cu tehnologia sa „low-SAPS” (cenușă, fosfor și sulf cu conținut scăzut de sulfat), TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 protejează motoarele diesel echipate cu sisteme de post-tratare, cum ar fi filtrele de particule diesel (DPF).
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 permite acoperirea unei flote de mărci mixte, cu un singur produs.
Performante
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 este formulat cu o stabilitate excelentă la forfecare, menținându-și astfel vâscozitatea în contactele foarte solicitate și o protecție puternică a motorului în condiții severe.
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 are o stabilitate îmbunătățită la oxidare care perturbă reacțiile de oxidare, previne formarea nămolului dăunător și protejează motoarele mai fierbinți.
TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 este conceput pentru a controla aerarea, limitand formarea de bule de aer in lubrifianti pentru o eficienta mai buna a motorului.
Aditivii excepționali de detergent, dispersant și anti-uzură mențin cele mai sensibile părți ale motorului curate și permit controlul eficient al funinginei, nămolului și depunerilor pe piston.
Fisa tehnica Rubia Optima
Aplicatii
Rubia Optima 3500 FE 5W-30 este un lubrifiant complet sintetic de nouă generație bazat pe cea mai recentă specificație API CK-4. Este potrivit pentru majoritatea producătorilor internaționali de motoare de camioane și autobuze, inclusiv toți europeni
Aplicații Euro 6 (Daimler, Volvo, Scania, MAN, Iveco, DAF). De asemenea, este compatibil cu anumite motoare pe gaz.
Cu tehnologia sa „low-SAPS” (Low Sulphated Ash, Phosphorus and Sulphur), Rubia Optima 3500 FE 5W-30 este adaptat special la ultima generație de motoare diesel echipate cu sisteme de post-tratare, cum ar fi filtrele de particule diesel (DPF) .
Rubia Optima 3500 FE 5W-30 este potrivită în special pentru vehiculele IVECO Euro 6 cu intervale extinse de scurgere a uleiului, așa cum sunt definite de producător și are aprobările MAN M 3677 și Scania LDF-4, potrivite pentru motoarele lor Euro 6.
Performante
Tehnologia sa FUEL ECONOMY ajută la economisirea a 1 combustibil în medie, în comparație cu un lubrifiant de referință SAE 40. Această valoare poate ajunge la 3 dacă este utilizată în combinație cu lubrifianți de transmisie FUEL ECONOMY.
Rubia Optima 3500 FE 5 W 30 prezintă o stabilitate termică excepțională, permite o pornire mai ușoară la rece și ajută la atingerea intervalelor extinse de scurgere a uleiului.
Formularea avansată cu SAPS scăzut a Rubia Optima 3500 FE 5 W 30 ajută la prevenirea înfundării filtrului de particule diesel (și extinde durabilitatea sistemului de post-tratare.
Fisa tehnica Rubia Optima
Aplicatii
Rubia Works 4000 10W-40 este potrivit in special pentru motoarele folosite in activitati Off-Road (cariere, constructii, minerit, cai ferate...) care solicita nivelul API CK-4 sau CJ-4.
Datorită numeroaselor sale aprobări, poate fi utilizat și în motoarele de camioane „On-road”. Acest lubrifiant rezistă orelor de lucru foarte lungi în condiții severe și sarcină mare, cu praf și căldură.
Rubia Works 4000 10W-40 este recomandat pentru motoarele echipate cu sistem de post-tratare a gazelor de eșapament care respectă standardul EURO Stage V (sau US EPA Tier 4F) și, pentru On-Road, EURO 6, precum și standardele anterioare.
Rubia Works 4000 10W-40 este potrivită în special pentru motoarele americane, europene și japoneze.
Performante
Rubia Works 4000 10W-40 prezintă o stabilitate termică excelentă, asigurând o lubrifiere eficientă a pieselor fierbinți ale motorului în perioadele de lucru severe și lungi.
Rubia Works 4000 10W-40 a fost întărit în special în stabilitatea viscozității la forfecare și rezistență la oxidare (mult mai mare decât simplu API CK-4), oferind posibilitatea utilizatorului final de a atinge sau depăși intervalul maxim de scurgere recomandat de producător, chiar și sub condiții severe de lucru cu combustibil de proastă calitate sau cu combustibil Bio-diesel.
Fisa tehnica Rubia Works
Aplicatii
TOTAL RUBIA WORKS 1000 15W-40 este potrivit în special pentru motoarele utilizate în activități de terasament (cariere, construcții, minerit...). În plus, datorită numeroaselor sale aprobări, poate fi utilizat și în motoarele de camioane de drum.
Acest lubrifiant rezista la perioade foarte lungi de lucru in conditii severe si sarcina mare, cu praf si caldura.
TOTAL RUBIA WORKS 1000 15W-40 este recomandat pentru motoarele care îndeplinesc standardele EURO Stage IIIA sau US EPA Tier 3 și, pentru On-Road, EURO 5 sau US EPA-07, precum și standardele anterioare.
Performante
TOTAL RUBIA WORKS 1000 15W-40 prezintă o stabilitate termică excelentă, asigurând o lubrifiere eficientă a pieselor fierbinți ale motorului în perioadele de lucru severe și lungi.
Aditivii detergenti, dispersanti si anti-uzura continuti in TOTAL RUBIA WORKS 1000 15W-40 ajuta la atingerea intervalului lung de scurgere a uleiului (prin rezistenta la praf, funingine, apa, gazole, acid provenit din ardere...).
TOTAL RUBIA WORKS 1000 15W-40 are o vâscozitate întărită la 100°C, astfel încât produsul este capabil să asigure o presiune mare a uleiului și să reziste la diluția combustibilului cauzată de perioadele lungi de mers în gol sau de utilizarea Biodieselului (până la B30) .
Punctul său de curgere scăzut permite pornirea motorului la temperatură foarte scăzută.
Este adaptat tuturor mărcilor și tipurilor de motoare de generație veche sau recentă.
Fisa tehnica Rubia Works
Specificatii / Aprobari si recomandari:
Cat ECF-2,
API CI-4/CH-4/SL,
ACEA E7, API CG-4/CF-4/CF, ACEA A2,
VOLVO VDS-3, Mack EO-M Plus, MAN M 3275-1 MB 228 3 ,
Cummins CES 20077/20076, Renaul Trucks RLD.
Specificatii / Aprobari si recomandari:
Cat ECF-2,
API CI-4/CH-4/SL,
ACEA E7, API CG-4/CF-4/CF, ACEA A2,
VOLVO VDS-3, Mack EO-M Plus, MAN M 3275-1 MB 228 3 ,
Cummins CES 20077/20076, Renaul Trucks RLD.
DESCRIERE
Ambra MASTERGOLD HSP 15W-40 - Ulei de motor premium, dezvoltat in colaborare cu NEW HOLLAND si FPT pentru motoare de nivel 3 si anterior. Satisface cerintele motoarelor cu tehnologie SCR si EGR. Putere ridicata de dispersie pentru controlul eficient al fenomenului de ingrosare datorita funinginii produse de ardere.
Fisa Tehnica Ambra Mastergold HSP
Descriere
Castrol Vecton 5W-30 F-Trucks CK-4 este un ulei sintetic avansat de motor diesel pentru sarcini grele, care este conceput special pentru a oferi o durată de viață utilă mai lungă. Este potrivit pentru utilizarea în motoarele diesel în 4 timpi de mare viteză și este compatibil cu motoarele diesel echipate cu EGR și cu cele mai noi sisteme de post-tratare a evacuarii, cum ar fi; DPF, DOC și/sau SCR.
Performante
API CK-4
Meets requirements of Ford WSS-M2C213-A1
Fisa tehnica Castrol Vecton 5w30 F-Trucks CK4
ACEA E11, E6, E8, E9
API CK-4
JASO DH-2
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
DDC DFS 93K222
Deutz DQC IV-18 LA
DTFR 15C110 (MB 228.51)
Mack EOS-4.5
MAN M 3677, M 3775
MTU Oil Category 3.1
RVI RLD-3
Scania LDF-4
Volvo CNG, VDS-4.5
Meets Ford WSS-M2C213-A1
Meets requirements of DTFR 15C100 (MB 228.31), DTFR 15C120 (MB 228.52)
Meets requirements of MAN M 3271-1, M 3477
Meets DAF Extended Drain
For Iveco trucks requiring ACEA E6, E7, E9
Descriere
Castrol VECTON® Long Drain 5W-30 E6/E9 este un ulei avansat dedicat motoarelor Diesel, complet sintetic, pentru
sarcini grele, care este specific proiectat pentru pentru a oferi o durată de viață utilă mai lungă a uleiului și economii
suplimentare de combustibil*. Este potrivit pentru motoarele diesel de înaltă performanță care îndeplinesc cerințele de
emisii de la Euro I până la Euro VI. Este potrivit pentru motoare cu sau fără filtre de particule și pentru majoritatea
motoarelor ce au sisteme de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) și sisteme SCR de reducere a oxizilor de azot
(NOx). Este recomandat cu tărie pentru motoarele echipate cu filtre de particule și este conceput pentru a fi utilizat în
combinație cu combustibil diesel cu conținut scăzut de sulf.
Avantaje
Castrol VECTON Long Drain 5W-30 E6/E9 cu System Pro Technology™ este testat pentru utilizarea în regim de interval
de schimb extins, de până la 120.000 de kilometrii**. Utilizând System Pro Technology™, Castrol VECTON Long Drain
5W-30 E6/E9 oferă până la 45% în plus rezervă de performanță***, oferindu-vă încredere în intervalul maxim de schimb
de ulei.
Autocamioanele moderne folosesc noi tehnologii pentru a obține un cuplu cu până la 30% mai mare, dar asta
înseamnă și că motorul functionează la temperaturi și presiuni mai mari. Acest lucru afecteaza uleiul, împingându-l mai
aproape de limite și reducându-i viața utilă, capacitatea de a prelungi intervalele de schimb și capacitatea de a realiza
economii suplimentare de combustibil*. Formulat cu o rezervă de performanță suplimentară de până la 45%***,
Tehnologia System Pro luptă împotriva degradării uleiului prin:
combaterea oxidării și a depunerilor
neutralizarea acizilor dăunători
controlul spumării uleiului
adaptarea la temperaturi ridicate, rezistentă la pierderea vâscozității prin forfecare.
Toate acestea înseamnă o durată de viață utilă mai lungă a uleiului, oferindu-vă încredere în intervalul maxim de schimb
de ulei.
* in comparatie cu uleiurile 15W-40 conventionale in testele de laborator pe motoare.
** este aprobat de MAN și Scania pentru o durată de până la 120.000 km și de Mercedes Benz, Volvo și Renault pentru o
durată de până la 100.000 km în conformitate cu specificațiile acestora. Intervalul de schimb efectiv al uleiului depinde
de tipul de motor, condițiile de funcționare, istoricul de service, OBD și calitatea combustibilului. Consultați întotdeauna
manualul producătorului.
*** În comparație cu cerințelor industriale API și ACEA și pe baza testelor efectuate pe 81% din uleiurile din gama
Castrol VECTON în funcție de volum, pe baza vânzărilor pe 12 luni, până în martie 2017
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord